راهنماي کاربري برد آموزشي SR 300
نوشته شده توسط : زپو

 راهنماي کاربري  برد آموزشي  SR 300


راهنمای کاربردی برد آموزشی  sr300

شامل راهنمایی نصب سخت افزاری و نرم افزاری راهنمای کار با پروگرامر  آی سی 

نحوه نوشتن برنامه و کامپایل کردن با نرم افزار   avr studio

و چند نرم افزار دیگر در همین زمینه


فصل اول: مقدمه
1-1.چرا به برد آموزشي نياز داريم؟
امروزه با توجه به پيشرفتهاي سريع و نوآوريهاي روز به روز در تمامي علوم به ويژه مهندسي الکترونيک و کامپيوتر و ترکيب اين دو رشته . هر روز شاهد تحولاتي در محصولات وتوليدات صنعتي هستيم .
قطعات و محصولات بهتر نرم افزارهاي قوي تر و ساده تر امکان طراحي پيچيده ترين مدارات را براي ما فراهم ميکنند. کار با آي سي ها و کنترلر هاي جديد باعث شده بسياري از محصولات خارجي در داخل کشور و به دست طراحان و مهندسين ايراني با قيمتهايي بسيار کمتر از نمونه هاي خارجي ساخته شوند و در صنعت به راحتي قابل استفاده باشند.
ولي گاهي وجود خود اين امکانات باعث سردرگمي و نوعي توقف در انتخاب و گاهي صرف نظر کردن از طراحي نيز مي شود. ميکروکنترلر ها نيز از جمله مصداق هاي اين موضوع مي باشند .

دانشجويان در دانشگاهها و آموزشگاهها با ميکروکنترلر هاي جديد و نحوه کار با آنها آشنا مي شوند و به علت حجم زياد اتصالات در اکثر موارد با وجود درست بودن طراحي و برنامه نوشته شده از لذت جواب گرفتن از مدار محروم مي شوند يا به علت نداشتن تمرين و تجربه کافي در زمينه نيازهاي واقعي از اشتغال در صنعت محروم مي شوند.
مهندسين با تجربه نيز زمان لازم جهت شرکت در کلاسهاي آموزشي را نداشته و يا ترجيح مي دهند خود شروع به يادگيري نمايند و به اين جهت اغلب از برد هاي آموزشي يا (Starter Kit) و يا Development board هاي خارجي و داخلي استفاده مي کنند.
ولي با تمام اين موارد کمتر کسي با انواع ميکروکنترلرها وتفاوتهاي ميان آنها آشنايي داشته و يا از انتخاب ميکروکنترلر مناسب با کار خود مطمئن مي باشد. و گاهي ممکن است به علت نداشتن پروگرامر و يا نرم افزار و
.......ادامه


خرید و دانلود  راهنماي کاربري  برد آموزشي  SR 300






:: برچسب‌ها: راهنماي , کاربري , برد , آموزشي , SR , راهنماي کاربري برد آموزشي SR 300 , راهنمای برد آموزشی , برد آموزشی , SR 300 ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: